Ako môžem vrátiť tovar?
Každá naša zásielka obsahuje dodací list a tiež dokumenty potrebné pre vrátenie tovaru – formulár na vrátenie a etiketu.
Vo výnimočných prípadoch sa môže stať, že tvoja objednávka bude doručená v niekoľkých balíčkoch. Pri vrátení sa preto uisti, že v balíčku posielaš späť len tie položky, ktoré sú uvedené na dodacom liste. V opačnom prípade sa môže proces vrátenia tovaru predĺžiť. Samozrejme pri posielaní viacerych balíkov nevznikajú žiadne dodatočné náklady. Vrátenie tovaru je vždy zadarmo.
A takto jednoducho môžeš vrátiť tovar:
1. Zabaľ tovar do rovnakého balíčku, v ktorom bol doručený.
2. Pribaľ formulár na vrátenie.
3. Na dobre zatvorený balík nalep etiketu.
4. Prines balík na najbližšiu pobočku Slovenskej pošty alebo si objednaj kuriéra, ktorý tvoj balík vyzdvihne. Urobiť tak môžeš na stránkach Slovenskej pošty alebo prostredníctvom infolinky dostupnej na tel. čísle 0850 122 413.
Pokiaľ nemáš dokumenty potrebné k vráteniu, môžeš si ich jednoducho stiahnuť a vytlačiť vo svojom zákazníckom účte:
1. Prihlás sa pomocou svojej emailovej adresy a hesla.
2. Prejdi do sekcie „Objednávky“ vo svojom zákazníckom účte.
3. V prehľade objednávok vyber tú, ktorú chceš vrátiť a v spodnej časti klikni na »Vrátiť tovar«.
4. Otvorí sa nové okno. Prosím, vyber jednotlivé produkty, ktoré chceš vrátiť a klikni na „Vrátiť“.
5. Vygenerované dokumenty teraz nájdeš v spodnej časti detailu objednávky. Oba dokumenty si následne stiahni a vytlač.
V prípade otázok sa, prosím, obráť na náš zákaznícky servis.
Hodnota faktúry bude vrátená prostredníctvom zvoleného spôsobu platby po kontrole vrátených položiek. Pokiaľ si platil/a dobierkou, zadaj, prosím, svoje bankové údaje do svojho zákazníckeho účtu na LAFEEL.SK (IBAN a BIC sú povinné), aby sme ti mohli vrátiť peniaze. Nezabudni nám tovar vrátiť v rovnakom stave, v akom bol doručený, v opačnom prípade vrátenie tovaru nebude uznané.
Je možná priama výmena vráteného tovaru?
Bohužiaľ, priama výmena tovaru nie je možná. Produkt ale môžeš vrátiť a akonáhle k nám položka dorazí a bude skontrolovaná, vrátime ti peniaze tým istým spôsobom, ktorý si si zvolil/-a pri platbe objednávky. Pokiaľ si tovar platil/-a na dobierku zadaj, prosím, tvoje bankové údaje do svojho zákazníckeho účtu (IBAN a BIC sú povinné), aby sme ti mohli vrátiť peniaze. Nový produkt si jednoducho objednaj z nášho e-shopu.
Kde môžem poskytnúť moje bankové údaje pre prijatie peňazí za vrátený tovar zaplatený na dobierku?
Prosím, vlož svoje bankové údaje (IBAN a BIC/SWIFT) do svojho zákazníckeho účtu, aby sme ti mohli peniaze vrátiť prevodom na tvoj bankový účet.
1. Prihlás sa na aboutyou.sk pomocou svojho e-mailu a hesla
2. Prejdi do svojho zákazníckeho účtu (ikona panáčika)
3. Vyber sekciu „Bankové údaje“
4. Ak si svoje bankové údaje už vložil/-a, klikni, prosím na ikonku ceruzky v pravom hornom rohu obrázku a svoje údaje skontroluj
5. Ak si svoje bankové údaje ešte nevložil/-a, prosím, vlož do tejto sekcie nasledovné údaje:
– Meno
– Priezvisko
– IBAN – medzinárodné číslo bankového účtu, ktoré začína písmenami „SK“ a celkovo sa skladá z 24 znakov (2 písmená a 22 číslic). Predstavuje číslo, ktoré nahradzuje všetky údaje o účte (číslo účtu a bankový kód v Slovenskej republike.
– BIC/SWIFT kód – mezinárodne štandardizovaný bankový kód skladajúci sa z 8 alebo 11 znakov, ktorý jednoznačne identifikuje banku v medzinárodnom platobnom styku. Kód BIC/SWIFT nájdeš na webových stránkach svojej banky.
Ihneď akonáhle uložíš alebo aktualizuješ svoje bankové údaje, spustíme proces refundácie peňazí za vrátený tovar na tvoj bankový účet.
Ako môžem vyreklamovať produkt?
Pokiaľ doručený tovar nie je v poriadku, môžeš ho samozrejme bezplatne vrátiť späť s uvedením dôvodov pre vrátenie. Akonáhle k nám položka dorazí a bude skontrolovaná, vrátime ti peniaze tým spôsobom, ktorý si zvolil/-a ako spôsob platby. Pokiaľ si platil/-a dobierkou, zadaj prosím tvoje bankové údaje do svojho zákazníckeho účtu v sekcii „Bankové údaje“ na stránkach ABOUTYOU.SK (IBAN a BIC sú povinné), aby sme ti mohli vrátiť peniaze. Nový produkt si jednoducho objednaj z nášho e-shopu.
Musím platiť za vrátenie tovaru?
Poštovné za vrátenie tovaru hradíme my. Vrátenie tovaru je teda úplne zadarmo.
Nemám etiketu potrebnú k vráteniu tovaru. Ako môžem obdržať novú?
Pokiaľ nemáš dokumenty potrebné k vráteniu, môžeš si ich jednoducho stiahnuť a vytlačiť vo svojom zákazníckom účte:
1. Prihlás sa pomocou svojej emailovej adresy a hesla.
2. Prejdi do sekcie „Objednávky“ vo svojom zákazníckom účte (ikona panáčika)
3. V prehľade objednávok vyber tú, ktorú chceš vrátiť a v spodnej časti klikni na »Vrátiť tovar«.
4. Otvorí sa nové okno. Prosím, vyber jednotlivé produkty, ktoré chceš vrátiť a klikni na „Vrátiť“.
5. Vygenerované dokumenty teraz nájdeš v spodnej časti detailu objednávky. Oba dokumenty si následne stiahni a vytlač.
Hodnota faktúry bude vrátená prostredníctvom zvoleného spôsobu platby po kontrole vrátených položiek. Pokiaľ si platil/a dobierkou, zadaj, prosím, svoje bankové údaje do svojho zákazníckeho účtu na LAFEEL.SK (IBAN a BIC sú povinné), aby sme ti mohli vrátiť peniaze. Nezabudni nám tovar vrátiť v rovnakom stave, v akom bol doručený.
Ako mi budú vrátené peniaze?
Peniaze za vrátený tovar obvykle vraciame spôsobom, ktorý si si zvolil/-a pri platbe tovaru. Pri platbe kreditnou kartou vrátime čiastku na tvoju kreditnú kartu. Pri platení pomocou služby PayPal bude suma pripísaná na tvoj PayPal účet. V prípade platby na dobierku, prosím, zadaj tvoje bankové údaje do svojho zákazníckeho účtu v sekcii „Bankové údaje“ (IBAN a BIC sú povinné), aby sme ti mohli sumu poslať bankovým prevdom. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom vrátenia peňazí kontaktuj náš zákaznícky servis.
Čo je IBAN & BIC/SWIFT?
IBAN (International Bank Account Number) je medzinárodné číslo bankového účtu, pred ktorým sú uvedené písmená „SK“. Celkovo sa skladá z 24 znakov (2 písmená a 22 číslic) a predstavuje číslo, ktoré nahradzuje všetky údaje o účte (číslo účtu a bankový kód v Slovenskej republike).
BIC (Business Identifier Code) je mezinárodne štandardizovaný bankový kód skladajúci sa z 8 alebo 11 znakov, ktorý jednoznačne identifikuje banku v medzinárodnom platobnom styku. Kód BIC/SWIFT nájdeš na webových stránkach svojej banky.
Ako dlho trvá prevod peňazí na účet?
Čiastka ti bude pripísaná na účet do 30? dní od momentu, kedy dostaneme a skontrolujeme vrátený tovar. Peniaze budú vrátené spôsobom, ktorý si si zvolil/-a pre platbu. V prípade platby na dobierku, zadaj tvoje bankové údaje do svojho zákazníckeho účtu, aby sme ti mohli sumu poslať bankovým prevodom.
Čo sa stane s mojím tovarom potom, ako ho vrátim späť?
Po zabalení vráteného tovaru do jeho pôvodného balíka a odovzdaní ho na niektorej z pobočiek Slovenskej pošty je balík na ceste späť do nášho skladu.
Po prijatí balíka na náš sklad je proces nasledovný:
1) Vrátený tovar je skontrolovaný a spustí sa proces vrátenia finančných prostriedkov späť na tvoj účet
2) Akákoľvek oprava, údržba alebo vyčistenie vráteného tovaru je uskutočnené priamo na mieste
3) Následne potom je tovar opäť zabalený a pripravený na opätovný predaj
Akékoľvek produkty, ktoré sú poškodené a nemôžu byť opätovne predávané sú odovzdané našim partnerom, ktorí sa postarajú o ich recykláciu. Záleží nám na našej planéte a na dopade, ktorý máme na ňu my.
Kde môžem odovzdať tovar na vrátenie?
Vrátenie tovaru je možné dvoma spôsobmi pomocou Slovenskej pošty. Najjednoduchším spôsobom je vrátenie balíčka na najbližšej pobočke Slovenskej pošty. Ak chceš, aby tvoj balíček bezplatne vyzdvihol kuriér, objednaj si ho na stránkach Slovenskej pošty alebo priamo kontaktuj zákaznícky servis Slovenskej pošty na čísle 0850 122 413.
Čo mám robiť, ak sa môj tovar poškodil pri doručení?
Pokiaľ doručený tovar nie je v poriadku, môžeš ho samozrejme bezplatne vrátiť späť s uvedením dôvodu pre vrátenie. Všetky informácie k tomu ako vrátiť tovar nájdeš v sekcii »Ako môžem vrátiť tovar?«.
Koľko dní mám na vrátenie tovaru?
Tovar môžeš vrátiť do 30 dní po obdržaní objednávky. Viac informácii o tom, ako vrátiť tovar nájdeš v dokumente Všeobecné obchodné podmienky.
Dostanem potvrdenie o prijatí mojej vrátenej zásielky?
Áno, potom ako obdržíme vrátenú zásielku ti zašleme potvrdzujúci e-mail.
Na akú adresu mám poslať tovar určený pre vrátenie?
Adresa doručenia, na ktorú má byť odoslaná tvoja zásielka, bude automaticky uvedená na etikete pre vrátenie tovaru, ktorú zasielame spolu s tovarom. Pokiaľ už dokumenty pre vrátenie tovaru nemáš, jednoducho sa prihlás do svojho zákazníckeho účtu pomocou tvojej e-mailovej adresy a hesla a vytlač si formulár a etiketu pre vrátenie alebo kontaktujte náš zákaznícky servis. Formulár pre vrátenie musí byť priložený v balíčku a etiketu jednoducho nalep na obal balíka. Bezplatné vrátenie tovaru je možné na pobočke Slovenskej pošty.