Doba dodania produktov, ktoré sú na sklade je  3 až 4 pracovné dni

Ako viem, že som zadal svoju objednávku správne?

Svoju objednávku si môžeš otvoriť a skontrolovať prostredníctvom odkaz, ktorý od nás obdržíš v emaili o potvrdení objednávky. Tiež si ju môžeš priamo otvoriť v prehľade objednávok vo svojom zákazníckom účte. Jednoducho sa do svojho účtu prihlás pod svojou emailovou adresou a heslom a prejdi do sekcie „Objednávky“, kde nájdeš prehľad všetkých svojich objednávok.

Môžem mať odlišnú dodaciu a fakturačnú adresu?

Áno, tvoja fakturačná a dodacia adresa môžu byť odlišná.

Jednoducho si svoju fakturačnú adresu a adresu doručenia nastav ešte predtým, ako objednávku dokončíš.

Kým bude objednávka doručená?

Naše objednávky doručuje Slovenská pošta

Ako môžem sledovať svoju objednávku?

Po odoslaní balíčka ti na e-mail zašleme potvrdenie o odoslaní tvojej objednávky spolu s faktúrou. Tento e-mail obsahuje aj číslo a odkaz na sledovanie zásielky, ktorý funguje od momentu, kedy zásielku prevezme náš logistický partner, Slovenská pošta. To môže byť až o niekoľko dní. V prípade, že bola objednávka odoslaná vo viacerých balíčkoch, obdržíš pre každý samostatný odkaz na sledovanie a faktúru.

O plánovanom doručení budeš tiež informovaný/-á SMS správou od kuriéra Slovenskej pošty na telefónne číslo, ktoré si zadal/-a v poslednom kroku objednávky.

Aká je cena poštovného?

Cena poštovného sa odvíja od aktuálneho cenníka Slovenskej pošty

Môžem si zmeniť adresu doručenia pre už potvrdenú objednávky?

Bohužiaľ, následná zmena adresy doručenia už z našej strany nie je možná, keďže objednávka je už vo fáze spracovania.

Po odoslaní objednávky ti zašleme email s číslom a odkazom na sledovanie zásielky. Hneď ako balíček preberie náš logistický partner, Slovenská pošta, bude číslo na sledovanie zásielky fungovať. Pomocou tohto čísla si priamo na stránkach prepravcu: https://www.posta.sk/zmena-zasielky následne môžeš zmeniť svoju adresu doručenia alebo balíček presmerovať na poštu.

Pokiaľ nebude možné nájsť tebou zadanú adresu doručenia alebo tvoju objednávku doručiť, bude vrátená späť k nám na sklad. Akonáhle balík obdržíme a skontrolujeme, vrátime ti peniaze rovnakým spôsobom platby.

Do ktorých krajín je možné doručiť tovar?

Tovar objednaný na www.lafeel.sk môže byť doručený len v rámci Slovenskej republiky.